Ar galiu grąžinti arba pakeisti netinkamą dėžutę?
1. Kokybiškos prekės
Galima grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo, jei prekė nenaudota, nesugadinta, originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos. Negalima grąžinti individualiai gamintų ar specialiai pritaikytų prekių. Grąžinimą vykdo pirkėjas savo lėšomis, supakuojant prekę tinkamai.
2. Kokybiškų prekių grąžinimo procesas
Pirmiausia siųskite raštišką prašymą el. paštu support@superbox.lt, nurodant užsakymo informaciją ir sąskaitą grąžinimui. Pinigus grąžisnime tik gavę prekes ir patikrinę, kad jos atitinka sąlygas.
3. Nekokybiškos prekės
Jei prekė yra nekokybiška dėl mūsų kaltės, ji keičiama arba grąžinami pinigai. SUPERBOX neatsako už pažeidimus dėl netinkamų laikymo sąlygų.
4. Nekokybiškų prekių grąžinimo procesas
Pirmiausia siųskite raštišką prašymą su prekės nuotraukomis ir trūkumų aprašymu el. paštu support@superbox.lt. Pinigai grąžinami arba prekės keičiamos tik po prekių gavimo ir patikrinimo.
Daugiau informacijos apie grąžinimo tvarką rasite mūsų svetainės grąžinimo sąlygų skiltyje.