Informuojame, kad šis puslapis naudoja slapukus (angl. cookies). Spauskite mygtuką Sutinku ir tęskite naudojimąsi puslapiu. Daugiau informacijos čia.
PIRKIMO TAISYKLĖS

Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.superbox.lt taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato fizinių ir juridinių asmenų, įsigyjančių prekes www.superbox.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB SUPERBOX (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

1.2. Šios Taisyklės ir jos priedu esanti Privatumo politika, sudaranti neatsiejamą Taisyklių dalį, yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, atsakomybę, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygas bei tvarką, Pirkėjui įsigyjant prekes www.superbox.lt.

1.3. Pardavėjas pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvės sistemoje.

1.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutikti su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais ar pakeitimais. Tokiu atveju Pirkėjas praranda teisę naudotis el. parduotuvės paslaugomis.

1.5. Jei po Taisyklių pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar pildymais.

2. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis (toliau - Sutartis) tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas suformavęs prekių užsakymą sutinka su internetinės parduotuvės Taisyklėmis ir apmoka už prekes.

2.2. Sudarius Sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos Pirkėjui ir Pardavėjui, ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

2.3. Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.

3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir šios el. parduotuvės kitose informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas dėl papildomos informacijos suteikimo turi teisę kreiptis Pardavėjo nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefonu (duomenys pateikiami Interneto puslapyje, skiltyje Kontaktai).

3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ar kitos savybės.

3.4. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

3.5. Pirkėjas, registruodamasis elektroninėje parduotuvėje www.superbox.lt, įsipareigoja pateikti teisingus duomenis apie save (vardą, pavardę, adresą, el. paštą, bei telefono numerį) ir/ar įmonės rekvizitus (įmonės pavadinimą, adresą, įmonės kodą, PVM mokėtojo kodą).

3.6. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją, skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, padarytus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis.

3.7. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.8. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti dėl šio veiksmo susidariusias papildomas prekių pristatymo išlaidas.

3.9. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

3.10. Pirkėjas yra atsakingas už prekę, jei ji susigadino, deformavosi ar kitaip prarado funkciją ar estetiškumą dėl netinkamų laikymo sąlygų (pavyzdžiui, dėl per didelės ar per mažos oro drėgmės ar netinkamos oro temperatūros).

3.11. Pirkėjas sutinka, kad jo duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, IP adresas ir/ar įmonės pavadinimas, adresas, įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas) bus renkami ir panaudojami tam, kad būtų apdoroti Pirkėjo pateikti prekių ir (arba) paslaugų užsakymai.

3.12. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę dėl prekių (pakuočių) plagijavimo ir prekių ženklų neteisėto panaudojimo prekių (pakuočių) dizaine.

3.13. Pirkėjas įsipareigoja pasirūpinti visais leidimais ir sutikimais reikalingais, kad nebūtų pažeistos autorių teisės, prekių ženklų panaudojimo teisės ir atsako už įstatymų, reglamentuojančių autorių teises ir jų apsaugą bei prekių ženklų apsaugą laikymąsi bei iš to kylančias pasekmes.

3.14. Pirkėjas suteikia teisę Pardavėjui naudoti gaminius kaip pavyzdžius Pardavėjo gamybos galimybėms pristatyti ir publikuoti gaminių nuotraukas elektroninėje parduotuvėje.

3.15. Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui apie užsakymo komplektacijos trūkumus ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Pranešimai turi būti teikiami raštu, nurodant užsakymo numerį ir trūkstamas prekes.

3.16. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės kontaktų puslapyje nurodytais kontaktais.

4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės paslaugomis, kurių veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.

4.2. Jei Pirkėjas bando bet kokiu būdu pakenkti el. parduotuvės darbo stabilumui, duomenų saugumui ar pažeidžia kitus Pirkėjo įsipareigojimus, numatytus Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose, tuomet Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo panaikinti Pirkėjo registraciją ar kitaip apriboti galimybę naudotis el. parduotuve.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja parduoti prekes, atitinkančias Lietuvos Respublikos teisės aktuose keliamus reikalavimus. Prekės parduodamos kokybiškos, tinkamos naudojimui pagal jų tiesioginę paskirtį, tinkamai supakuotos bei paženklintos.

4.5. Jei Pardavėjas yra prašomas pagaminti prekes pagal Pirkėjo pateiktą grafinio dizaino (spaudos) projektą ar konstrukcinį sprendimą, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių (pakuočių) broką, kuris kilo dėl to, kad Pirkėjo pateikti maketai ir brėžiniai buvo su klaidomis.

4.6. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl autorių teisių pažeidimų, prekių ženklų neteisėto panaudojimo bei pakuočių plagijavimo.

4.7. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.

4.8. PVM sąskaita faktūra Pirkėjui yra pateikiama elektroniniu paštu po prekių atsiėmimo (išsiuntimo). Pirkėjas dėl jam išrašytos PVM sąskaitos faktūros rekvizitų tikslinimo įsipareigoja kreiptis į Pardavėją ne vėliau kaip per 1 dieną prekių atsiėmimo (išsiuntimo) dienos. Praėjus šiam terminui Pardavėjas pasilieka teisę Pirkėjui išrašytos sąskaitos netikslinti.

4.9. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių.

5. PREKIŲ PRISTATYMAS

5.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefoną.

5.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.

5.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu. Jei Prekės yra paletinis krovinys, tai Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakytas Prekes iškrauti nurodytu adresu, tačiau Pardavėjas neprivalo šių Prekių įvežti/sunešti į Pirkėjo patalpas. Prekių įvežimas/sunešimas į Pirkėjo patalpas yra Papildomos iškrovimo paslaugos ir jas apmoka Pirkėjas. Papildomos iškrovimo paslaugos užsakomos bei apmokamos atskirai, suderinus šių paslaugų kainą su Pardavėjo atstovu.

5.4. Kai prekės pristatomos su kurjeriu, tai Prekių užnešimo į nurodytą pastato aukštą paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Jei Pirkėjas neužsisakė Prekių užnešimo paslaugos, tai Pardavėjo kurjeris neprivalo Prekių užnešti į nurodytą pastato aukštą.

5.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

5.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

5.7. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių) organizacijos (-ų) taisyklėmis, nurodytomis skiltyje „Grąžinimo sąlygos“.

5.8. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

5.9. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje bei Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl prekės būklės, t.y. išorinių pažeidimų (jei tai nėra gamyklinis brokas) ir komplektacijos trūkumų.

5.10. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu.

6. ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE

6.1. Pirkėjo pasirinkimu, internetinėje parduotuvėje ir (ar) elektroniniu paštu užsakytos Prekės gali būti atsiimamos UAB SUPERBOX fizinėje parduotuvėje.

6.2. Sandėliui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu ir/arba skambučiu apie tai, kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.

6.3. Įprastai Prekių paruošimo atsiėmimui terminai pateikiami skiltyje „Pristatymo informacija“ nurodytais terminais.

6.4. Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba skambučiu apie galimą Prekių atsiėmimą. Neatsiėmus standartinių Prekių per šiame punkte nurodytą terminą, užsakymas atšaukiamas. Atšaukus standartinių prekių užsakymą Pirkėjo sumokėti pinigai už Prekes yra grąžinami ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų. 

6.5. Nuosavybės teisė į Prekę, atsiimant ją parduotuvėje ir pasirašius važtaraštį, pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Pardavėjas perduoda Prekes Pirkėjui.

6.6. Atsiimant Prekes parduotuvėje Pirkėjas turi:

a) nurodyti 3 raidžių ir 5 skaitmenų užsakymo numerį arba;

b) parodyti užsakymo rezervacijos dokumentą.

6.7. Atsiimti Prekes gali tik pats Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją raštu. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę reikalauti įgaliojimo Prekių atsiėmimui. 

7. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

7.1. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir (ar) atsisakyti Sutarties, turi kreiptis į Pardavėją raštu pateikiant laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

7.2. Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pakeitimo dienos, laikoma, kad Pirkėjas prekes išsiuntė per nurodytą prekių grąžinimo terminą. Jeigu prekės yra kokybiškos, tai prekių grąžinimą ne tik apmoka, bet ir organizuoja pats Pirkėjas. Galima grąžinti tik neišlankstytas pakuotes.

7.3. Pirkėjui atsisakius Sutarties ir grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai arba, esant 7.4. punkte nurodytoms aplinkybėms, dalis jų, įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina visus ar dalį pinigų už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės grąžinimo dienos.  Aktualūs pristatymo ir aptarnavimo paslaugų tarifai pateikiami skiltyje „Pristatymo informacija“.

7.4. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.5. punkte nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.

7.5. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (buvo išlankstyta, ištepta, pažeistas paviršius ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos, jei buvo pristatytos su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, yra negrąžintos Dovanos ar priedai, kurie buvo perduoti Pirkėjui kartu su Preke.

7.6. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį), arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį.

7.7. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

7.8. Pardavėjas perveda grąžinamas sumas eurais į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

7.9. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų ar dalies jų tol, kol Prekės negrąžintos.

7.10. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:

   a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui savo sąskaita;

   b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 7.7 punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;

   c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;

   d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.3 punktu.

8. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

8.1. Pirkėjas atsako už neteisingų duomenų pateikimą internetinėje parduotuvėje ir dėl to atsiradusių pasekmių.

8.2. Pirkėjas atsako už prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų saugojimą, o jei Pirkėjas perduoda šiuos duomenis tretiesiems asmenims, tai Pirkėjas atsako ir už šių trečiųjų asmenų veiksmus.

8.3. Pirkėjas atsako už žalą atsiradusią dėl prekių naudojimo ne pagal instrukcijas ar nesilaikant kitų saugumo reikalavimų bei Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos naudojimosi tvarkos.

8.4. Atsiradus žalai, kaltoji šalis privalo atlyginti patirtus nuostolius.

9. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

9.1. Pirkėjo ir Pardavėjo santykiams yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

9.2. Visi kilę nesutarimai yra sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti taikiai, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.